آرشیو برای: "آذر 1393"

دیدار طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب س با خانواده شهید حاج محمد جمالی

جمعی از طلاب و اساتید مدرسه حضرت زینب س با خانواده حاج محمد جمالی شهید مدافع حرم حضرت زینب س دیدار کردند . در ابتدای این دیدار صمیمی همسر شهید به ذکر پاره ای از خصوصیات این شهید والا مقام اشاره کردند و گفتند : شهید جمالی همواره زینب کبری س را مقتدای… بیشتر »

دیدار آقای دهقان رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمان از مدرسه علمیه حضرت زینب س

آقای دهقان به همراه جمعی از همکاران مرکز خدمات در جمع طلاب مدرسه حضرت زینب س حضور یافتند حجه الاسلام و المسلمین در این دیدار ابتدا نصایحی را پیرامون وظایف یک طلبه به طلاب گوشزد کردند و. گفتند : یک طلبه واقعی باید در حد توان بدنبال تفقه در دین باشد زیرا… بیشتر »

تبلیغ جهادی یکی از ضرورتهای کار طلاب است.

حجه الاسلام و الممسلمین مسول گروه جهادی سفیر با طلاب حوزه علمیه حضرت زینب س کرمان دیدار داشتند. در این جلسه ابتدا حجه الاسلام بابا نژاد با مدیریت و معاونین فرهنگی و جمعی از طلاب سطح سه حوزه های علمیه فاطمیه و حضرت زینب سلام الله علیها دیدار داشتند .… بیشتر »

هفتم صفر؛ کدام نقل درست است، روز ولادت امام موسی کاظم(ع) یا شهادت امام حسن مجتبی(ع)؟

هفتم صفر از سال ها پیش در میان بزرگان و علمای حوزه به عنوان روز شهادت قوی تر بوده است و جنبه عزا و سوگواری در آن بیشتر است تا جنبه شادی و گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم(ع) و این سیره همچنان تا امروز ادامه دارد. بیشتر »

تغییر نظام فکری از فردی به سمت جمعی و اجتماعی ، سرانه کیفی مطالعه را افزایش می دهد.

کارگاه تخصصی بررسی روند مطالعه و کتابخوانی در مدرسه علمیه حضرت زینب س برگزار شد حجه الاسلام و المسلمین انجم شعاع دبیر جشنواره علامه حلی در استان کرمان، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب س با اشاره به آسیب های مطالعه سطحی، به تغییر در نظام فکری افراد… بیشتر »

نشست سیاسی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه حضرت زینب س برگزار شد

حجه الاسلام و المسلمین صادقی از اساتید حوزه علمیه در جمع طلاب به بایدها و نبایدهای یک طلبه بسیجی اشاره کردند. ایشان در ابتدای سخنان خویش ضمن تبریک هفته بسیج ، به تعریف بسیجی پرداختند و گفتند : بسیجی فردی است که در همه عرصه های نظام حضور فعال داشته باشد… بیشتر »