آرشیو برای: "فروردین 1398"

حسین پسر غلامحسین

کتاب حسین پسر غلام حسین (نخل سوخته ۲) زندگی نامه و خاطرات از شهید محمد حسین یوسف الهی نویسنده: مهری پور منعمی ناشر: مبشر (وابسته به کنگره شهدای استان کرمان( نوبت چاپ: اول- ۱۳۹۶ تعداد صفحات: ۳۱۶ صفحه – مصور. کتاب حاضر  خاطرات و شرح حال شهید حسین یوسف… بیشتر »

کفش کتانی

محمدحسین خیلی نگران بود که این مشکل مانع ادامه حضورش در منطقه بشود. یک روز از صبح تا پاسی از روز در یکی از اتاق ها سرگرم کاری شده بود، صدایش زدم: « مادر جان! محمدحسین! ناهار آماده است، نمی آیی؟» گفت چشم: « چشم مادر! آمدم.» وقتی وارد اتاق شد، برقی در… بیشتر »

تبریک اعیاد شعبانیه

علت ناکارآمدی تربیت

یکی از دلایل اصلی ناکارآمدی برخی از آموزه های تربیتی که ما در تربیت فرزندانمان به کار می گیریم، بی توجّهی به اجزای مختلف سازو کار تربیت است. بسیاری از ما به تربیت، به صورت جزیره ای نگاه می کنیم؛ یعنی فکر می کنیم هر کدام از آموزه های تربیتی، به تنهایی و… بیشتر »

خواست ولی

وظیفه ما در گام دوم انقلاب 1-    داشته های خودمان را بایستی بشناسیم و آن ها را جدی بگیریم. 2-    شناختن فسادها و رخنه ها و کمبودها و مشکل ها و سینه سپر کردن برای حل آن ها . 3-    اراده برای پیشرفت، برای مقابله، برای ایجاد جامعه اسلامی و تمدن اسلامی… بیشتر »