نشست سیاسی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه حضرت زینب س برگزار شد

حجه الاسلام و المسلمین صادقی از اساتید حوزه علمیه در جمع طلاب به بایدها و نبایدهای یک طلبه بسیجی اشاره کردند.
ایشان در ابتدای سخنان خویش ضمن تبریک هفته بسیج ، به تعریف بسیجی پرداختند و گفتند : بسیجی فردی است که در همه عرصه های نظام حضور فعال داشته باشد وفردی موثر در همه زمینه ها و همواره آماده باشد و طلبه بسیجی علاوه بر اینها باید پرشور و هیجان و مطیع محض منویات مقام معظم رهبری باشد .
آقای صادقی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به آسیب هایی که از ناحیه تهاجم فرهنگی به نسل جوان وارد آمده است ، گفتند: امروز باید در جبهه علمی و فرهنگی بر طبق نظر رهبری معظم تلاش جهادی نمود زیرا تهاجم فرهنگی نیازهای نسل جوان امروز را تغییر داده است و ما باید ضمن نیازسنجی ، اهداف و نیازهای صحیح را به نسل امروز بیاموزیم.
این استاد حوزه ضمن اشاره به ایام محرم و صفر گفتند : حضور پررنگ بسیج در هیآت های عذاداری باعث می شود که انحرافات وارد شده در عذاداریها کم رنگ و به تدریج از بین برود .
اقای صادقی در بخش پایانی سخنان خویش ضمن توصیه به طلاب گفتند : یک بسیجی اخلاق مدار باید روشمندی تبلیغ دین را از پیامبر ص بیاموزند زیرا ایشان در ابتدای تبلیغ خویش اول ایجاد الفت و محبت نمودند و با هیچ کدام از اطرافیان جبهه گیری تند نکردند ، بنابراین بسیجی اخلاق مدار باید پیرو پیامبر باشند و با سعه صدر و ایجاد الفت و محبت افراد را جذب نماید .
خبرنگار : زهرا سلیمی

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.