تبلیغ جهادی یکی از ضرورتهای کار طلاب است.

حجه الاسلام و الممسلمین مسول گروه جهادی سفیر با طلاب حوزه علمیه حضرت زینب س کرمان دیدار داشتند.
در این جلسه ابتدا حجه الاسلام بابا نژاد با مدیریت و معاونین فرهنگی و جمعی از طلاب سطح سه حوزه های علمیه فاطمیه و حضرت زینب سلام الله علیها دیدار داشتند . ایشان در این نشست از مسولین خواستند به طور جدی و درحد توان با این گروه همکاری نمایند . مسول گروه تبلیغی جهادی سفیر از مدیران حوزه های علمیه خواهران خواستند که با در اختیار گذاشتن و معرفی طلاب نخبه و کارآزموده این گروه را در انجام رسالت تبلیغی خویش یاری رسانند .
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین بابانژاد با طلاب در حال تحصیل دیدار داشتند و عنوان کردند : یکی از مهمترین رسالتهای طلاب ، تبلیغ علوم دینی است و اکنون که این فرصت فراهم است طلاب باید به صورت جهادی رسالت خویش را انجام دهند .
ایشان منطقه جنوب استان کرمان را یکی از مناطق مستعد برای تبلیغ علوم دینی خواندند و افزودند : به دلیل حساسیت ها و شیوه زندگی ، و کم کاریها و بیتوجهی های سالهای اخیر پیرامون این منطقه می توان گفت اکنون این منطقه دچار بحران است که خوشبختانه با تلاش و پیگیریهای جهادی طی سالهای 85 به بعد درصد بالایی از مشکلات مرتفع گردیده است .
ایشان حضور و تبلیغ علمای وهابیت را بزرگترین و مهمترین خطر اعتقادی در این منطقه خواندند و گفتند : برای کم رنگ نمودن و از بین بردن اثرات تبلیغی وهابیت باید همتی جهادی داشت ، مهمترین آسیب های منطقه و نحوه و شیوه صحیح مقابله با آسیب ها بررسی و آموزش داده شود .

صفحات: 1·

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.