دیدار آقای دهقان رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمان از مدرسه علمیه حضرت زینب س

آقای دهقان به همراه جمعی از همکاران مرکز خدمات در جمع طلاب مدرسه حضرت زینب س حضور یافتند
حجه الاسلام و المسلمین در این دیدار ابتدا نصایحی را پیرامون وظایف یک طلبه به طلاب گوشزد کردند و. گفتند : یک طلبه واقعی باید در حد توان بدنبال تفقه در دین باشد زیرا امام موسی کاظم علیه السلام می فرمایند : در دین خدا فقیه شوید زیرا فقه کلید عبادت است .
ایشان راه بدست آوردن بصیرت و آگاهی در دین را تعلیم و بیرون آمدن از جهل دانستند و افزودند تاکیدات اسلام برای تعلم و خواندن و نوشتن و افزایش آگاهی علمی انسان را در همه امور مخصوصا در دین بصیر می نماید .
آقای دهقان مهمترین وظیفه طلاب را تبلیغ دانستند و اشاره کردند : طلبه باید مسائل ضروری و متروکه دین را ببیند با حالت اخلاص حرکت نماید باید مشکلات جامعه ، مدارس ، دانشگاهها و اداره ها را ببیند و در راستای حل آنها بکوشد
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمان در بخش انتهایی سخنان خویش به خدمات این مرکز در سه حیطه فرهنگی و رفاهی ، درمانی ، و خدمات مالی اشاره کردند و گفتند : هرکدام از طلاب در حال تحصیل می توانند در هر کدام از این حیطه ها خدمات دریافت نمایند

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.