دیدار طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب س با خانواده شهید حاج محمد جمالی

جمعی از طلاب و اساتید مدرسه حضرت زینب س با خانواده حاج محمد جمالی شهید مدافع حرم حضرت زینب س دیدار کردند .
در ابتدای این دیدار صمیمی همسر شهید به ذکر پاره ای از خصوصیات این شهید والا مقام اشاره کردند و گفتند : شهید جمالی همواره زینب کبری س را مقتدای خویش قرار داده بود و از صبر ایشان مدد گرفته بود و در زندگی همواره صبورانه با مشکلات برخورد می کرد ایشان دومین و مهمترین خصیصه اخلاقی این شهید والا مقام را عشق به ولایت عنوان کردند و افزودند : شهید جمالی همواره گوش به فرمان امام خمینی ره و بعد از آن مقام معظم رهبری بود و لحظه ای در انجام وظایف خویش کوتاهی نکرد .
همسر شهید عشق و احترام به خانواده و اهمیت به نقش مادر را در کانون خانواده از ویژگیهای ایشان دانستند و اشاره کردند : در طول زندگی مشترک ایشان هیچگاه امرو نهی نمی کردند و تمام کارهای شخصیشان را خودشان انجام میدادند حتی به همسر خویش اجازه شستن لباسهایشان را نمیدادند .
همسر شهید تقابل بین روز تولد شهید و شهادت ایشان که هر دو در اول محرم است را یک رمز و نشانه دانستند و گفتند : شهید جمالی به معنمای واقعی عاشق محرم بود و در طول دهه محرم در مسجد حضور می یافت و تمام این ده شب را شب زنده داری و عذارداری می نمود .

صفحات: 1·

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.