ضرورت تبلیغ جهادی

مدرسه حضرت زینب (سلام الله علیها) در تاریخ 19/2/1395 نشستی را با موضوع «ضرورت تبلیغ و جهاد فرهنگی» با حضور استادان، طلاب و دانش آموختگان و استاد بزرگوار سرکار خانم کازرونی خواهر شهید مهدی کازرونی در سالن اجتماعات برگزار نمود. در ابتدا سرکار خانم کازرونی به مباحث تبلیغ، وظایف و رسالت طلاب دانش آموخته و طلاب در حال تحصیل اشاره نمودند. ایشان مجهز بودن به علم و تهذیب نفس به عنوان دو بال موفقیت یک مُبلّغ خوب و یادگیری علوم روز مورد استفاده در امر تبلیغ را مورد تاکید قرار دادند و در رابطه با تهذیب و خودسازی، ایشان مطالعه کتاب های علما و دانشمندان دینی و عامل بودن به دانسته ها را ضروری دانستند و آن را ادامه رسالت پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله) قلمداد نمودند.در ضمن

در کنار این نشست، نمایشگاهی از انواع بازی های رایانه ای، شبکه های مجازی و مضرات آنها و در مقابل نمایشگاهی از ضرورت ادامه دفاع مقدس و مجاهده در عرصه جنگ نرم با نشان دادن رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بر پا شد.
در پایان، همه شرکت کنندگان در این نشست در ایستگاه صلواتی با آش نذری پذیرایی شدند.

سخنرانی خانم کازرونی

بازی های رایانه ای

ایستگاه صلواتی




هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.