اسلام هراسی ، ایران هراسی ، شیعه هراسی

اسلام هراسی ، ایران هراسی ، شیعه هراسی
هنگامی که به این مثلث تهاجمی نگاه می کنیم به نظر می آید « اسلام هراسی » از قدمت بیشتری برخوردار باشد . استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی نموده و می نمایند با شیوه های مختلف و بکار گیری ابزارهای گوناگون ملت ها را از اسلام ، ایران و شیعه بترسانند و دور کنند که پیشرفته ترین و پیچیده ترین آنها را در سالهای اخیر تحت عنوان « جنگ نرم » با استفاده از ابزار « رسانه » دنبال کردند .
آنان با این کار دو هدف عمده را در دستور کار خود قرار داده اند :
1- مردم دنیا به اسلام نزدیک نشوند و به دین اسلام گرایش پیدا نکنند .
2- بین مسلمانان دنیا تفرقه و شکاف ایجاد نمایند ، (یا اختلاف را عمیق تر نمایند )
امواج اسلام هراسی
- موج اول : این موج بعد از جنگ جهانی اول با فرو پاشی امپراطوری بزرگ عثمانی به وجود آمد . کشورهای فاتح ، ( فرانسه و انگلیس ) خاورمیانه را بین خودشان تقسیم نمودند و این را به حضور در مسجد منحصر دانستند اما انتفاضه های مسجد الاقصی به خصوص نمازجمعه 20 هزار نفری « آیت الله کاشف الغطا » در « قدس » ظرفیت بالای پنهان جامعه اسلامی را نمودار ساخت ، لذا برای مقابله با اسلام ، « قومیت عربی » را جایگزین اسلام کردند تا با « اسلام انقلابی » مقابله نمایند . بعد از مدتی ، جوانان کشورهای اسلامی و عربی به سمت « پان عربیسم » گرایش پیدا کردند . ادامه مطلب در پستهای بعد

جناب سرهنگ زنگی آبادی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.