بازدید مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه از مدرسه علمیه حضرت زینب س کرمان .

حجه الاسلام والمسلمین الله وردی مدیر مرکز مدیریت در راس هیاتی صبح امروز 6/8/93 دیداری با طلاب ،اساتید، کادر و مدیریت حوزه علمیه حضرت زینب س داشتند .

 

در ابتدای این مراسم آقای الله وردی با اشاره به فراضی از دعای روز سه شنبه که میفرماید اللَّهُمَّ أَصْلِحْ لِي دِينِي فَإِنَّهُ عِصْمَةُ أَمْرِي وَ أَصْلِحْ لِي آخِرَتِي فَإِنَّهَا دَارُ مَقَرِّي فرمودند : همه امورات دنیایی و اخروی انسان در گرو اصلاح دین است و همه ما می توانیم در هر زمانی با روایات و ادعیه رسیده از طرف ائمه نورانی شویم و ماه محرم فرصت مناسبی برای نیل به این هدف می باشد .
ایشان در بخش دوم سخنان خویش طلبه را شخصی دانستند که خود را وقف دین نموده است و افزودند : بشر همواره به دنبال سه مطلب بوده است چیستی و هستی و برای چه بودن . و این مطلب درباره طلبگی نیز صادق است و همه طلاب باید در مرحله اول بدانند طلبگی چیست ؟ آیا طلبه داریم و برای چه طلبه هستیم .
براین اساس ایشان گفتند اگر پاسخ به دوسوال اول مفروض و حل شده باشد باید به دنبال پاسخ برای سوال سوم باشیم که بهترین پاسخ این است که برای این طلبه می شویم که خود را وقف دین نماییم پس طلبه کسی است که تمام وجود خود را وقف دین نموده است .
ایشان در این رابطه حضرت زینب س را بهترین الگو معرفی کردند و افزودند : حضرت زینب س طلبه واقعی بود که همه چیز خود را فدای دین نمود و باید الگوی ما برای نگهداری و حمایت از دین شخص زینب سلام الله علیها باشد .

 

ایشان در انتهای توصیه های اخلاقی خویش خطاب به طلاب گفتند : اگر شما می خواهید حجت و الگوی مردم زمان خود باشید باید پیرو حضرت زینب س باشید و با عوض شدن محیط و فضای کاری و تحصیلی و زندگیتان رنگ عوض نکنید و نباید تغییری در نوع رفتار و کردار شما به وجود بیاید. ایشان گفتند اگر کسی خودش را با محیط وفق نداد در محیط هضم نشد و با عوض شدن شرایط تغییر رویه نداد این شخص در زمان خودش برای دیگران حجت است . که در این رابطه نیز حضرت زینب س بهترین الگو برای شماست زیرا ایشان نه فقط حجت زمان خویش بلکه حجت همه اعصار و شهرها هستند
حجه الاسلام و المسلمین در آخرین مرحله این دیدار به تشریح اهداف خویش از این دیدارها پرداختند و گفتند . مرکز مدیریت استان دوره های بازدیدی از مدارس را در دستور کاردارد و در هر دوره ای با همراهی آقای انجم شعاع مدیر سامان دهی و نظارت ، خانم حسنی معاون فرهنگی تربیتی و خانم جوکار معاون پژوهش و آموزش به دیدار طلاب و اساتید و کادر و مدیریت حوزه های علمیه خواهران میروند ؛ تا اگر مشکل و مسئله ای در هر کدام از این حیطه ها وجود داشته باشد شناخته و در صورت امکان مرتفع گردد .
در پایان فرم های نظر سنجی بین طلاب توضیع گردید تا مسائل و مشکلات خویش را در آن بیان نمایند و در ضمن کارگروهای مختلف آموزشی اجرایی و مدیدریتی نیز برگزار شد تا اساتید، کادر و مدیریت بتوانند مسایل خویش را با مسولان در میان بگذارند .
خبرنگار : زهرا سلیمی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.