حضور سردار نوری فرمانده محترم سپاه ثارالله استان کرمان در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب س کرمان

صبح یکشنبه 10/10/91 فرمانده سپاه کرمان و رییس هیئت امنای حوزه حضرت زینب س در جمع طلاب به تشریح عوامل تداوم پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
در ابتدای مراسم جناب آقای رضایی مسئول طرح صالحین استان کرمان ضمن عرض خیر مقدم خدمت سردار نوری ، از طلابی که مربی حلقه های صالحین میباشند تشکر و قدردانی کردند و افزودند: طلاب ، جزء بهترین مربیان حلقه ها می باشند . حلقه های طلاب از لحاظ کیفی مورد تأیید بازرسان تهران می باشند .
در ادامه مراسم سردار نوری به تشریح عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی پرداختند .
ایشان در ابتدای سخنان خویش حضور فعال روحانیت در دفاع مقدس و بسیج را به عنوان دو کارنامه موفق نام بردند و گفتند : روحانیت در عرصه دفاع مقدس نقش هدایتگری داشتند و دفاع را با استفاده از حضور فعال و نفوذ کلام به خوبی اداره نمودند . و در عرصه بسیج روحانیت معظم از پیش قراولان این عرصه بودند و خدمات بی شمار بسیج بر تارک این ملت می درخشد .
سردارنوری با اشاره به سخنان آقای رضایی مبنی بر نقش تربیتی و مربی گری طلاب در حلقه های صالحین تصریح کردند : طلاب باید در زمینه تربیتی ، اخلاقی و بصیرت بخشی در بین اقشار مردم کوشا باشند و نباید نقش مربی گری ، مدرسی و تحلیل گری به دست افرادی با تفکرات مختلف سپرده شود تفکراتی که منجر به فاصله گرفتن از نظام و اسلام می شود .
فرمانده کل سپاه استان کرمان نخبگان را تعیین کنندگان سرنوشت ملت ها قلمداد کردند وخاطرنشان کردند : سرنوشت هر امتی به دست بزرگان ، صاحب نظران و نخبگان ان ملت است . امروز در کشورهای همسایه از جمله عربستان و قطر و … مشاهده می نماییم که بزرگان و نخبگانشان اداره کشور ها را به دست نگرفته اند برای ملت خود برنامه ریزی نمی نمایند و تمامی دستورات را از ابرقدرتها می گیرند و ملت هایشان را وابسته و منفعل نموده اند . حتی کشور ژاپن که ثروتمندترین کشور دنیا است و قدرت برتر اقتصادی است ، اما حق تشکیل ارتش را ندارد و آمریکا با 6000 سرباز نیروهای نظامی ژاپن هستند . وضعیت ایران قبل از انقلاب اسلامی هم همین گونه بود بزرگان و نخبگان ما کاملا سرسپرده بودند و آمریکا و ابرقدرتها سرنوشت ملت ایران را رقم می زدنند .
سردار نوری چهار عامل رهبری ، استحکام دینی ، پشوانه مردمی ، قدرتمندی دشمن را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داستند و افزودند : ملت ایران برای احقاق حق خود و بازیابی هویت اسلامی برترین و کارآمدترین و متفکرترین جوانهایش را تقدیم انقلاب نمود و در راه تداوم این حرکت از عنصر رهبری دینی به خوبی بهره برد . به گفته سردار نوری رهبری مقتدر امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و بعد از ایشان رهبری هوشیارانه و بصیر امام خامنه ای ، علی رغم ناملایمات و کج فهمی ها و دشمنی استکبار جهانی و کج رویهای عناصر داخلی از مهمترین عوامل پیروزی اسلام و انقلاب در ایران می باشد .
سردار نوری استحکام که همان تحمل در برابر فشارهای روحی و روانی و تهدید و جنگ نرم و … است را رمز دیگر پیروزی قلمداد کردند و گفتند : ملت ما با استحکام در مقابل دشمنان ایستاده و از دین و قرآن و ارزشها دفاع کرده و تا امروز هیچ کس نتواسته به این استحکام خدشه ای وارد آورد .
سومین عامل تداوم پیروزی انقلاب اسلامی از منظر سردار نوری عنصر مردمی ، حمایت و پشتیبانی ملت از نظام می باشد . ایشان با اشاره به این عامل گفتند : مردم عزیز ما دفاع مقدس را به پیروزی رساندند و در سالهای بعد با تحمل سختی ها ، مشکلات اقتصادی و تحریم ها همچنان مدافع نظام و انقلاب هستند تا آنجایی که این مردم در هیچ کجا کوتاه نیامدند و دست از نظام و رهبری برنداشتند .


سردار نوری در بخش پایانی سخنان خویش عامل چهارم را قدرت دشمن اعلام کردند و در تشریح این عامل گفتند : دشمنی که در مقابل نظام و ملت ما ایستاده قدرتمند است . دشمنی خونریز و سلطه گر و سیری ناپذیر که هم صاحب قدرت و هم صاحب ثروت است و هم در صنعت پیش رفته می باشد . و ملت ما این قدرت را درک نموده است و فهمیده که باید تمام قد در مقابل این دشمن بایستد و ملت دانسته است که باید صبر و استقامت و بصیرت و فداکاری خود را بالا ببرند و ملت ما سی و اندی سال است که در مقابل دنیا ایستاده است و تا به حال حتی به رغم تمایل عده ای در داخل یک امتیاز هم به دشمن نداده است
سردار نوری ملت ایران را ملتی وارسته و هوشیار خواندند و افزودند : ملت ایران در بحث علم ، تکنولوژی و فرهنگ و و دفاع و عمران علی رغم وجود تحریم ها و کمبودها و مشکلات مسیر رو به صعودی را پیش می برد و این امر به یاری امام زمان عج و وجود علما و مراجع و دعای رهبری و امام راحل سرعت گرفته است .
سردار نوری رئیس هیأت امنای مدرسه علمیه حضرت زینب س نوید برگزاری دوره سطح سه را از مهر سال آینده به طلاب این مدرسه دادند و و در آخر صیانت از وحدت و امنیت و حل مشکلات مردم را به عنوان وظیفه اصلی همه دانستند و از خداوند توفیق در انجام این امور را خواستار شدند .
رابط خبری : زهرا خواجه سلیمی

  • خسروی
    نظر از: خسروی
    1392/03/22 @ 10:21:53 ق.ظ

    خسروی [عضو] 

    .


    الحاقیات:
    • 1_008.jpg -   ضمیمه یافت نشد!

  • نظر از: رحیمی
    1391/12/03 @ 04:39:16 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    با سلام
    حضرت آیت الله جوادی آملی:
    رهبری نه پست است نه مقام، بلکه امامت جامعه است.
    چگونه است که در نماز با اقتداء چند نفر می گوییم امام جماعت ،اما به رهبرجهان اسلام نگوییم امام؟ هر لفظی غیر از امام خامنه ای جفاست به ایشان.
    سلامتی و طول عمر با عزت حضرت امام خامنه ای -مد ظله العالی - صلوات

  • خسروی
    نظر از: خسروی
    1391/12/03 @ 12:48:19 ب.ظ

    خسروی [عضو] 

    ما امت رسول و محبان حیدریم ما ریزه خوار دختر موسی بن جعفریم.
    وفات کریمه اهل بیت (س) تسلیت باد.
    هدیه به محضرش صلوات


    الحاقیات:
    • 42127733962461148337.jpg -   ضمیمه یافت نشد!

  • خسروی
    نظر از: خسروی
    1391/11/30 @ 09:31:31 ب.ظ

    خسروی [عضو] 

    .


    الحاقیات:
    • 72522472138000875289.gif -   ضمیمه یافت نشد!

  • خسروی
    نظر از: خسروی
    1391/11/18 @ 08:36:48 ب.ظ

    خسروی [عضو] 

    مسابقه زلال احكام
    هر روز يك سوال
    كليه علاقه مندان مي توانند جهت شرکت در مسابقه به وبلاگ ما بخش مسابقات مراجعه نمایند.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.