نشست مسؤلان با طلاب جدیدالورود

طلاب باید آگاهانه و هوشیارانه جایگاه خود را درک نمایند و توطئه های دشمنان را نقش برآب نمایند .
آقای طهماسبی دادستان ویژه روحانیت استان کرمان با حضور در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه حضرت زینب س به تشریح نقش مؤثر طلاب و روحانیت در جامعه و حساسیت جایگاه آنان پرداختند .
دادستان ویژه روحانیت استان کرمان بعد از اشاره ای به برخی از نقشه های دشمن برای دور کردن مردم از عالمان دینی از جمله توطئه برای ایجاد شهرک علما ، گفتند : درک اهمیت جایگاه طلاب از طرف دشمنان به سرعت انجام گرفته و حساسیت ها و نقاط قوت و ضعف کار طلاب در برنامه ریزیهای آنها موثر است .
ایشان در ادامه سخنان خویش به طلاب اکیدا توصیه نمودند که روحانیت و طلاب باید آگاهانه و هوشیارانه قدم بردارند و با درک حساسیت جایگاه خود توطئه های دشمن را با استفاده از دو عنصر کلیدی بصیرت و آگاهی نقش برآب نمایند و در این راه رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین عامل پیروزی و راه تعالی ونجات است .
ایشان در بخش پایانی سخنان خویش پاسخ گوی سوالات طلاب بودند .
لازم به ذکراست مراسم خوش آمدگویی و جشن دهه کرامت در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب س کرمان و با حضور همه طلاب واساتید و کادر مدرسه وبا سخنرانی مدیریت مدرسه خانم فقیه آغاز گردید .
زهرا فقیه ضمن خوش آمدگویی به طلاب جدید و آرزوی موفقیت ایشان از درگاه خداوند ، خطاب به آنان گفتند فضای علم آموزی و تقویت بنیه های فکری اعتقادی واخلاقی در این مدرسه باز است .و طلاب چه از طریق کرسیهای آزاد اندیشی چه از طریق پژوهش و یا استفاده از کتابخانه ها و کمیسیون های علمی فرهنگی و کارگاهای درس اخلاق هفتگی و…. میتوانند به این مهم دست یابند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.