اثر« بسم الله الرحمن الرحیم » هنگام غذا خوردن

اثر« بسم الله الرحمن الرحیم » هنگام غذا خوردن
لذا بر شما عزیزان است که « حرمت » و «حلیت »طعام خود را مراعات کنید و غذاهای « شبهه ناک » را با «دعا» و « نام خدای متعال » و « توسل » و به شرط خلوص عقیده تناول کنید . مسلمان اگر آیینه قلبش زنگار نگرفته باشد و نسبت به احکام اسلام تعبد داشته باشد کارها تواند کرد . چنان که در جنگ « قادسیه » فرمانده لشکر اسلام ، به مجوسیان گفت قرآن ما را نگاهبان است . فرمانده ی «مجوس » کاسه ی زهری به دست وی داد و گفت : اگر قرآن حافظ شما است این کاسه ی زهر نباید تو را از پای در آورد . فرمانده ی لشکر اسلام کاسه ی زهر را با گفتن « بسم الله الرحمن الرحیم » سر کشید و ذکر شریف اثر زهر را خنثی کرد . زیرا ، با عقیده و ایمان توام شد . در این موردسخن بسیار است . اما آنچه در اینجا بدان نظر داریم این است  
که با ذکر « بسم الله الرحمن الرحیم » اثر غذای شبهه ناک خنثی می شود . هم چنین ، بر مادران است وقتی که اطفال خود را شیر می دهند یا به دهان آن ها غذا می گذارند ذکر « بسم الله الرحمن الرحیم » را تلاوت کنند .

  • مظلومی
    نظر از: مظلومی
    1391/06/05 @ 11:20:10 ق.ظ

    مظلومی [عضو] 

    سلام مطالب بسیار خوبی را در وبلاگ خود قرار داده اید. موفق باشید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.