دفاع مقدس

اَعِدّوا لَهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخيل ، ترهبون به عبدوالله و عدوكُم
«سوره انفال آيه 60»


وقتي سرزمين توسط دشمن مورد تعرض وقايع شد، هنگاميكه دشمن خارجي دست تعدي به سوي ملتي دراز كرد در صدد اشغال وظلم وستم در حق مردم آن ملت برآمد، دفاع عاقلانه‌ترين و شرافتمندانه‌ترين كاري است كه آن دست مي‌يازد. اين يك اصل پذيرفته شده انساني در نزد تمام ملل ونحل است. كسي در زير سقف اين گنبد كبود نيست كه ذره‌اي غيرت در وجودش باشد و نسبت به اشغال يا ظلم وتعدي سرزمينش توسط بيگانگان بي‌تفاوت باشد واگر باشد به اعتقاد خردمندان ، از دايرة آدميت و غيرت بيرون است.
دين مقدس اسلام ، دفاع از سرزمينهاي اسلامي‌و مظلوماني كه مورد ظلم واقع شده‌اند(چه مسلمان و چه غيرمسلمان) را در سرلوحه دستورات خود دارد. خداوند در قرآن كريم ،مرتب به مسلمانان دستوردفاع مبارزه با ظالمين ، مشركين و كافرين را مي‌دهد . اسلام لحظه‌اي خاك سرزمينهاي اسلامي‌را زير چكمه بيگانگان تحمل نمي‌كند .مسلماناني كه از جهاد شانه خالي مي‌كنند و در عرصه كارزار شركت نمي‌كنند، بشدت مورد مذمت قرآن و اولياء‌اسلام هستند . اساساٌ هيچ مردم وزن غيرتمند و با شرفي (چه مذهبي و غيرمذهبي ) وجود اجنبي را در خانه و كاشانه خود تحمل نمي‌كند.مرگ بسي شيرينتر و زيبنده‌تر براي مسلمان مي‌باشدتا وجود اجنبي درخانه خود.

صفحات: 1·

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.