دیدار فرزندان خانواده سپاه از حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها کرمان

فرهنگی خانواده سپاه با همکاری مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها جمعی از دانش آموزان را با محیط آموزشی فرهنگی و رسالتی حوزه خواهران ، آشنا کردند.
به گفته مهدیه گرامی معاون فرهنگی حوزه حضرت زینب سلام الله علیها جمعی از دانش آموزان خانواده های سپاه که در مدارس و مقاطع مختلف سطح شهر مشغول به تحصیلند طی یک دیدار چند ساعته میهمان این حوزه علمیه بودند .
در این بازدید صمیمانه پس از استقبال و خوش امدگویی زهرا ذوالفقار معاون اموزش حوزه علمیه ، به این عزیزان ، از محیط حوزه و قسمتهای مختلف آموزشی ، فرهنگی پژوهشی و کتابخانه بازدید کردند .
همچنین معاونت اموزش ، این دانش آموزان را از شرایط و مراحل پذیرش تا تعداد واحد درسی که در دوره سطح دو (لیسانس ) باید گذرانده شود و قوانین دیگر آموزشی باخبر ساختند.
در ادامه این مراسم معاونت فرهنگی در سالن اجتماعات و خطاب به این عزیزان گفتند : کسی که وارد راه طلبگی می شود باید بداند که اولا این راه آموزش و تفقه در دین است و ثانیا راهی است برای خودسازی وسپس ساختن دیگران و در این حیطه در هررشته ای که تحصیل کنند می توانند بهترین مبلغ برای دین باشند.
ایشان در پایان صحبتهای خود ، انس با خدا و امام زمان عج وانس با قران و نماز شب و احساس مسؤلیت در برابر امام زمان عج و احساس مسؤلیت در برابر وقت خود و بهره برداری از آن و اخلاص و امیدواری را از ویژگیهای اصلی یک طلبه بر شمردند .
خبرنگار : زهرا سلیمی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.