ای انسان ها شما نمی توانید به تکامل برسید مگر از طریق علم و دانش و عمل به آن

مشخصات فردي
نام : محمود         نام خانوادگي : كمالي رايني      
نام پدر:علي      محل تولد : راين    ميزان تحصيلات :ديپلم
تاريخ تولد 1/2/1343         وضعيت تاهل : مجرد
محل شهادت :آبادان           تاريخ هادت :13/12/65
كيفيت شهادت: مفقوديت    نام عملياتي كه شهيد شركت كرده:كربلاي 5

جوانان فداكار با دلهاي عاشق و شيفته به سوي معشوق و معبود خويش مي شتافتند و پاداش خداوند متعال به اين مجاهدت ها و ايثارگري ها ، درخشش نور الهي در سيماي آنان بود . 
آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)


چو حسین «ع» سید ابرار تو هم بی کفنی                      ای عزیزی که شهید ره دین و وطنی
در بهاری که دمیده ست در آن لاله بسی                     پرپر از باد خزان لالة سرخ چمنی
گرچه پروانه صفت سوخته ای در ره یار                      شاهدی در همه جا ، گرمی هر انجمنی
رفته ای راه علی اکبر و در باغ جنان                             با شهیدان صف کرب و بلا هم سخنی


از سخنان حضرت علی «ع» در نهج البلاغه است که : همانا جهاد دری از درهای بهشت است ، دری است که خداوند این در بهشتی را به روی همه کس نگشوده است ، هر فردی لیاقت ندارد که باب الجهاد به رویش گشوده شود ، هر فردی شایستگی مجاهد بودن ندارد ، خداوند این در را به روی دوستان خاص خویش گشوده است . مجاهدین بالاترند از اینکه بگوییم مساوی با اولیاء الله هستند ، مجاهدین مساوی با «خاص اولیاءالله» می باشند .
در وصف مصطفای زمان چه بگوییم که قلم را چرخاندن و خاطرة وجود ،  وسخن دل را به صفحه کشاندن نتوان . بسیجی ایثار یافته در پاسداری سمت رسالت ، چنان متواضعانه ضمیر »من گرایی» را مستتر کرده و خاضعانه پیشانی بردرگاه ربوبیت گذاشته که ملائک در هنگامة جدایی سر از بدنش آسمان را در گریه دیدند . فرمانده جوان چون پروندة گزینش خویش را در ادارة شهید طلبان تمام شده دید ، با دست شکسته ، قلم جوهر گرفته از فرق شکافته را بلرزاند و «امضای سرخ» را افتخار پرونده کرد . طلبة جوان همچنان عمامة سفیدش را با شفاف کنندة خون ، شفاف کرد و خود به همراه اساتید بزرگش ، یار و همیشه پاسدار نسل جوان گشت . خط شکنان ثارالله را باید با عین الله نظاره کرد که چگونه در وادی عشق ، سر به روح الله و اشک به دیدگان سپرده اند که هر چه بگوییم کم است و جان در تفکر فرو بریم که جانان چه می طلبد . غرق در معنویات شویم که هیشه باید شب عملیات با دشمن ، درون را بر پا سازیم . بیایید در ماتمکدة تنهایی بر خود بسوزیم و بگوییم : خدایا ما را پاسدار حرمت خون شهدای انقلاب قرار بده .
شهید ایت الله دکتر بهشتی فرمود: اگر شهادت نبود دست دین به جایی نمی رسید .
یکی از مجریان حق که تفسیر «انا اعطیناک الکوثر» را به رخ دشمنان ابتر کشاند و منادی «قولوا لا اله الا الله تفلحوا » گردید شهید محمود کمالی راینی بود که ما راه سرخش را بر پیشانی آسمان دلمان خواهیم نوشت و تا ابد خواهیم ستود

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.